This event has passed.

De feitelijke vereniging Klavertje Bier organiseert zijn eerste bierfeest in samenwerking met Restaurant Sphinx. Het event, voor jong en oud, biedt tal tal van verschillende bieren aan een democratische prijs van € 1.50 (1 consumptie is 1 jeton). Ideaal dus voor liefhebbers. Voor de dames wordt er een Cava bar opgezet (1 consumptie zijn 3 jetons).
En voor de fond …. om goed te kunnen drinken en te genieten, zal er een food- truck en een hamburgerkraam staan.
Voor de ambiance op deze bierfeesten zorgen de optredens: om 16u “The Fonomatics”, om 19u coverband “Commerwell” en om 22u coverband “Diaz”.
The Fonomatics, een groep uit Haaltert, brengen fifties, sixties, twisted rock and roll, bop, stroll … ze spelen echt alles. Wild rock and roll sensation straight from East Flanderz !!
Coverband Commerwell uit Welle kiest bewust voor een set met minder evidente maar daarom niet minder bekende covers van de jaren ’70 tot nu, over verschillende genres heen. Ze verrassen aangenaam, in vergelijking met de ‘traditionele’ coverband.
En last but not leest coverband Diaz. Zij brengen een frisse cocktail van originele hedendaagse songs doorspekt met hits uit de jaren ’80 en ’90.
Haaltert swingt de pan uit !!!